Premiera kampanii „MIŁOŚĆ. LEPIEJ NA CAŁE ŻYCIE” Fundacji MAMY I TATY i Telescope.

Ruszyła kampania Fundacji Mamy i Taty pod hasłem „Miłość. Lepiej na całe życie.” Kampanię ATL przygotowala agencja marketingu społecznego TELESCOPE. Za działania internetowe odpowiada agencja EURA 7.

„Jak pokazują badania wykonane przez Grupe IQS, młodzi Polacy mają dziś z „małżeństwem na całe życie” więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Świat, w którym żyją nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza.” – opowiada Paweł Woliński Prezes Fundacji Mamy i Taty.

„Co gorsza, badani deklaruja, że już na etapie zakochania mają wątpliwości i brak wiary w powodzenie relacji na dluższą metę. Boją sie utraty atrakcyjności partnera, chorób, nawet utraty pracy czy zwykłej nudy w związku.” – dodaje Malina Wieczorek, Dyrektor agencji TELESCOPE, odpowiedzialnej za strategię, kreację i produkcję kampanii.

Jednocześnie z badań wynika, że 75% Polaków nadal tęskni za miłością na całe życie i tyleż samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Mimo, iż wszystko zdaje się świadczyć o  tym, że to nie jest czas „małżeństw do grobowej deski” i  coraz trudniej w nie wierzyć i liczyć na nie, to nadal o nich marzymy.

„Chcemy w tej kampanii pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość. Przypomnieć odbiorcom, że mimo trudności i  niesprzyjających czasów warto o nie dbać. Natchnąć nadzieją, że nadal może być to źródłem prawdziwego szczęścia i poczucia dobrostanu.” – tłumaczy Woliński

Odwołując się do aspiracyjnych postaw spróbowaliśmy pokazać trwałą miłość jako obecnie trudno dostępną ale tym bardziej cenną wartość, której nie można zastąpić niczym innym i która nie poddaje się coraz powszechniejszej mentalności konsumpcyjnej.

Opracowaliśmy strategię komunikacji i rozwiązania kreatywne, za pomocą których chcemy dotrzeć do zbadanej grupy docelowej (20-35 lat mężczyźni i  kobiety, mieszkańcy miast, o różnych postawach światopoglądowych). Główny przekaz kampanii to: „Miłość na całe życie jest możliwa”.

Pomysłodawcą kampanii jest Fundacja Mamy i Taty. Od strony strategicznej i  reklamowej kampanią opiekuje sie Agencja TELESCOPE, specjalizująca się w kampaniach społecznych. Film w  reżyserii Wojtka Jeżowskiego wyprodukował Black Rabbit, natomiast zdjęcie do printu autorstwa wielokrotnie nagradzanego w kreacji reklamowej Sunila Nair.

Przygotowana jest strona internetowa kampanii (www.milosc.info.pl) oraz strona na Facebook’u, gdzie prezentowane będą wyniki badań oraz przywołane argumenty za i przeciw trwałości związków ze świata nauk społecznych.

Za strone digital odpowiada Agencja EURA7.

Wsparciem kampanii będą działania PR.

Kampania w mediach planowana jest na okres lipiec-wrzesień, czas początku wielu miłości.

„Mamy nadzieję, iż treści edukacyjne w ramach kampanii skłonią do refleksji i pomogą młodym w

podejmowaniu mądrych decyzji życiowych , ale też dadzą siłę do pielęgnowania relacji w związkach.” – podsumowuje Malina Wieczorek, Telescope.

Media pozyskuje Telescope, Fundacja oraz dom mediowy Innovations. Kampania będzie emitowana w telewizjach (anteny TVP, sieć TVN, sieć CYFRA+, Tele5, Polonia1, MTV, Viva, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, AXN, AXN Scifi, AXN Crime, Regionalnej Telewizji Opolskiej), sieci kin Cinema City, na 337 ekranach plazmowych sieci Benefit Multimedia, w radio oraz na 400 nośnikach reklamy zewnetrznej typu citylight (AMS) na terenie całej Polski. Partnerzy mediowi uczestniczą w kampanii pro bono.