SM-WALCZ O SIEBIE! – RUSZA PRODUKCJA 2 EDYCJI KAMPANII

Agencja marketingu społecznego TELESCOPE uhonorwana na konkursie Kampanie Społeczne Roku za kampanię SM-WALCZ O SIEBIE uruchamia 2 edycję kampanii. Premiera w drugiej połowie maja 2013, w trakcie Międzynarodowego Dnia SM.

Stwardnienie rozsiane (SM) jest przewlekłą i nieuleczalną chorobą neurologiczną diagnozowaną między 20. a 40. rokiem życia. U każdego chorego na SM mogą pojawić się inne objawy: zaburzenia wzroku, niedowłady, zaburzenia mowy i wiele innych.

Zakończona ogromnym sukcesem w grudniu 2012 kampania społeczna dotycząca Stwardnienia Rozsianego SM-WALCZ O SIEBIE, mająca na celu „odczarowanie” SM-u w świadomości Polaków jako choroby nieuchronnie kojarzonej z wyrokiem niepełnosprawności a wręcz śmierci, oprócz zmiany w nastawieniu do choroby, w unikatowy sposób połaczyła podmioty zainteresowane problematyką SM. Zrzeszyła środowisko pacjentów, ich rodzin i przyjaciół. Partnerami kampanii są: PTSR (Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego), Fundacja NEUROPOZYTYWNI i Fundacja URSZULI JAWORSKIEJ.

„W tym roku przygotowujemy się do 2 edycji kampanii, będziemy jeszcze dobitniej mówić o potrzebie normalnego życia osób chorych na SM, o życiu prywatnym, związkach, rodzicielstwie, pracy. O tym, co naprawdę ważne w życiu. Ten rok to – wg. międzynarodowych organizacji zajmujących się Sm - ROK MŁODYCH”- mówi Malina Wieczorek, Telescope Director – „Do celów diagnozy społecznej Dom Badawczy Maison przeprowadził badania konsumenckie z udzialem osób chorych i zdrowych. Wyniki będą zaprezentowane na konferencji otwierającej kampanię.”

W ramach kampanii powstaje 30 sekundowy spot telewizyjno-kinowy, produkowany przez MOJO Films, a reżyserowany przez Bartosza Konopkę, nominowanego do nagrody OSKARA w 2010 roku za film „Królik po berlińsku”, spot radiowy i printy. Działania ATL będą poparte tak jak w ubiegłym roku popularna stroną www i na Facebooku.

W spotach występują min.: tancerka, uczestniczka „Got to dance” Gabriela Zenka, znany muzyk Jakub „PIETZ” Piecuch. W trakcie zdjęć do spotów zrealizowano materiał reportazowy sesję zdjeciową do printów (outdoor, prasa) autorstwa Radka Polaka. „Muszą być ważniejsze różne rzeczy. Pasje, muszą być ważniejsze od choroby. Im są ważniejsze, tym my jesteśmy zdrowsi” – te piękne słowa młodego chłopaka z SM w pełni oddają zamysł naszej kampanii” – dodaje Malina Wieczorek/Telescope