TELESCOPE dla Fundacji URSZULI JAWORSKIEJ
Agencja marketingu społecznego TELESCOPE podpisała umowe na działania reklamowe dla Fundacji Urszuli Jaworskiej. Przygotowywane są dwie kampanie: Świąteczna i 1%.
Fundacja Urszuli Jaworskiej została założona przez Urszule Jaworską po udanym przeszczepie szpiku, pierwszym w Polsce od dawcy niespokrewnionego, w październiku 1997 roku. Głównymi celami jej działalności jest szeroko pojęta pomoc dla ludzi chorych na nowotwory, prowadzenie akcji edukacyjnych i informacyjnych w prasie, radio i telewizji. Fundacja ma na swoim koncie wiele udanych programów zmierzających do realizacji jej statutowych celów.
Są to: Program Rozwoju Rejestru Dawców Szpiku, Program Edukacyjny – Transplantacja Narządów, Grupy Wsparcia dla chorych onkologicznie i ich rodzin, Grupy Wsparcia dla chorych na nowotwory mózgu, organizowanie turnusów rehabilitacyjnych i wypoczynkowych (spotkania z aktorami, spektakle, płyty), Grupy Wsparcia dla osób przed i po przeszczepach szpiku, Grupy Wsparcia dla chorych z HCV, Warsztaty dla pacjentów z PBS, Kampania Społeczna „BIAŁACZKA – SPRAWDŹ, CZY NIE WESZŁA CI W KREW”, Konferencje Prasowe, Gale.
„Pomaganie chorym jest dla mnie pasją, wyzwaniem, spełniam się w tym nieprawdopodobnie. - mówi Urszula Jaworska - Nigdy nie przypuszczałam ze będzie w moim życiu coś, co zastąpi mi taniec i tak je wypełni. Widzę jak bardzo chorym na nowotwory potrzebne jest wparcie kogoś, kto przeszedł chorobę. Są często zagubieni, bezradni, zrozpaczeni. Dla nich i ich najbliższych, choroba często jest wyrokiem. Staram się im pomagać w przejściu przez chorobę tak aby nie utracili swojej godności i wiedzieli ze zawsze mogą na mnie liczyć”
„To kolejne wspólne działanie z Fundacją. Tym razem sprobujemy sie przyjrzec pacjentom w trakcie diagnozy, choroby i po leczeniu, ich przeżyciom, woli walki o siebie. – dodaje Malina Wieczorek, TELESCOPE Director
Planowane działania otwiera kampania „Świąteczna” w Warszawie, od marca kampania 1% ruszy na terenie całej Polski.