TELESCOPE tworzy logo do kampanii WNUKI W SIECI Fundacji KIDPROTECT

23 stycznia 2012 roku, w Dzień Dziadka i tuż po Dniu Babci, Fundacja Kidprotect.pl wspólnie z partnerami rozpoczyna kampanię "Wnuki w sieci" dotyczącą bezpieczeństwa dzieci w internecie, a skierowaną do Babć i Dziadków. W kampanii udział wzięli aktorzy Kazimiera Utrata, Jerzy Trela, Stanisław Mikulski, a także znany rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog dziecięca Dorota Zawadzka.

"Internet to wspaniały wynalazek i nasze wnuki go uwielbiają. Ale czy są w nim bezpieczne? Możemy o to zadbać, nawet jeśli nie znamy się na komputerach. Rozmawiajmy z naszymi wnukami o tym, co robią w sieci, poprośmy, by pokazały nam swój wirtualny świat. Komputer nie gryzie." – taki tekst pojawia się w filmach reklamowych z udziałem wybitnych gwiazd. Oprócz spotów telewizyjnych Fundacja przygotowała również reklam radiowe i prasowe, a także stronę www.wnukiwsieci.pl z materiałami edukacyjnymi.

"Kiedy rodzice idą do pracy, to często właśnie babcie i dziadkowie zajmują się dziećmi. Uznaliśmy więc, że warto właśnie im zwrócić uwagę na problem bezpieczeństwa dzieci w internecie" – mówi Jakub Śpiewak, Prezes Fundacji Kidprotect.pl, organizatora kampanii.

Partnerami kampanii są Surfsafe.pl, NK.pl, UPC Polska i MMJ.pl. Logo kampanii przygotowała pro bono agencja Telescope. Patronat honorowy nad kampanią objął Rzecznik Praw Dziecka, Pan Marek Michalak. Kampania "Wnuki w sieci" została również wpisana do Rządowego programu przeciwdziałania przestępczości i zachowaniom aspołecznym "Razem Bezpieczniej".