TWOJ MAŻ KOCHA CIĘ CAŁYM SERCEM, TWOJA MAMA KOCHA CIĘ CAŁYM SERCEM...

Ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej CIŚNIENIE NA ŻYCIE

10 grudnia odbyła sie premiera emocjonalnych spotów tv kampanii.

W ramach kampanii ATL powstaly 2 spoty „Żona” i „Córka” w wersji: 30" i 45" reżyserowane przez Jonnathana Cohena, wyprodukowane przez Opus Film. Do printów zrealizowano sesje zdejciową autorstwa Radka Polaka.

Za strategię komunikacji oraz kreację dziań ATL i BTL odpowiada Agencja TELESCOPE, za działania PR – Procontent, stronę www kampanii prowadzi JWT.

Agencje do współpracy nad kampanią zostały wyłonoine na drodze przetargu.

Media plan został opracowany przez Dom Mediowy OMD. Planowane są emisje spotów w telewizjach, radio, prasie oraz na nośnikch reklamy zewnetrznej.

Przypomnijmy, że jednym z zadań kampanii będzie przeprowadzenie 200 000 pomiarów ciśnienia krwi. Za każdy wykonany pomiar ciśnienia Grupa Polpharma przekaże złotówkę na rzecz Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu. Badania będą wykonywane w centrach handlowych, letnich i zimowych kurortach, a także podczas masowych wydarzeń sportowych, pielgrzymek oraz na ważnych konferencjach


Akcja potrwa do końca 2013 roku. Sponsorem kampanii jest Polfa Warszawa Grupa Polpharma.