Złota kampania – „Ciśnienie na życie” docenione w międzynarodowym konkursie PR
Kampania „Ciśnienie na Życie”, wspierająca brand Acard, została uhonorowana złotą nagrodą w międzynarodowym konkursie PR „2013 Magellan Awards” w kategorii „Kampanie Społeczne”. W konkursie wzięło udział prawie 400 zgłoszeń z całego świata, a nasza kampania trafiła do zaszczytnego grona „Top 25” – najlepszych kampanii wśród wszystkich kategorii.
Christine Kennedy, League of American Communications Professionals Managing Director, tak oceniła „Ciśnienie na życie”:
Państwa kampania jest wyśmienita, przyznaliśmy jej 98 na 100 możliwych do uzyskania punktów. (…) „Ciśnienie na Życie” od początku zrobiło na nas ogromne wrażenie – jasne cele komunikacyjne, świetnie zdefiniowana grupa docelowa i przekonujące przesłanie złożyły się na tak imponujące wyniki.(…) Gratulujemy całemu zepołowi!
Więcej informacji na www.lacp.com